Human Centric

-------------- workplace
-------------- office management
-------------- HR
-------------- praca hybrydowa
-------------- środowisko pracy

65

Widziałam wiele błędów w projektach biurowych, jeśli chodzi o akustykę. Najczęściej są to źle dobrane materiały lub ich brak. Wiele osób zapomina o właściwej izolacji dźwiękowej drzwi czy ścianek działowych.

Patrycja Pachowska
Global Workplace Manager, ZnanyLekarz.pl
66

Patrycja Pachowska

Global Workplace Manager, ZnanyLekarz.pl

BIO Autora

Echa i pogłosy

Jak należy budować poczucie przynależności do organizacji?

67

W tym artykule przeczytasz o:

  • znaczeniu akustyki w nowoczesnych biurach,
  • konkretnych rozwiązaniach akustycznych,
  • tym, na czym polega efektywna adaptacja akustyczna,
  • praktycznych wskazówkach z perspektywy Facility Managera
  • trendach w akustyce biur konferencyjnych.

68

Czy wiesz, że…?

Według Polskiej Normy PN-N-01307:1994 maksymalny dopuszczalny poziom hałasu w biurach wynosi od 55 do 65 dB, w zależności od charakteru pracy. Dla prac koncepcyjnych i analitycznych optymalny poziom to 55 dB, podczas gdy w miejscach obsługi klienta można tolerować hałas na poziomie do 65 dB.

69
Human Centric

Dlaczego temat akustyki w biurach i salach konferencyjnych powraca niczym bumerang? Nie sposób nie zauważyć, że zarządzanie akustyką stanowi obecnie kluczowy element efektywnego środowiska pracy.
Nie powinno nas to dziwić – w końcu otoczenie dźwiękowe znacząco wpływa na komfort i produktywność pracowników. Jakie konkretne aspekty adaptacji akustycznej warto rozważyć, aby zapewnić im optymalne warunki?

70